top of page
  • Hur kommer jag i kontakt med er?
    Vi har olika kontaktmöjligheter. Antingen når du oss här via vår chatt eller via vår mail. Det går också bra att ringa oss på telefonnumret 0708219888.
  • Kan jag lägga in en bild, video eller gif?
    Ja. Följ de här stegen för att lägga till media: Gå in i appens inställningar Klicka på Hantera frågor Skapa eller välj den fråga du vill lägga media till När du redigerar ditt svar, klicka på video-, bild- eller gif-ikonen Lägg till media från ditt bibliotek och spara
  • Har ni fodermorötter i lager året runt?
    Tillgången varierar under året, men går våra morötter att beställa från vår hemsida så finns det i lager.
  • Hur lägger jag till nya frågor och svar?
    Följ de här stegen: Klicka på 'Hantera frågor' Från översikten klickar du på 'Lägg till ny' och väljer 'Fråga och svar' Tilldela varje ny fråga en kategori Spara och publicera Du kan alltid redigera dina frågor och svar, ändra ordning på dem och välja andra kategorier.
  • Hur gör jag för att ändra eller ta bort "FAQ"-rubriken?
    Du kan ändra rubriken från fliken Inställningar i appen. Ifall du inte vill visa rubriken är det bara att inaktivera den under 'Info att visa'.
  • Var hämtar jag min beställning?
    Alla beställningar går att hämta upp på Vikhögsvägen 55 i Löddeköpinge, på Möllegården.
  • Vad är en FAQ-sektion?
    En FAQ-sektion kan användas för att snabbt ge svar på vanliga frågor om ditt företag, t.ex. "Vart levererar ni?", "Vad är era öppettider?" eller "Hur gör jag för att boka?". En sådan här sektion är ett bra sätt att hjälpa folk navigera på hemsidan och kan till och med förbättra din SEO.
bottom of page